Clara - Hiss/diss, Kingsland

Hellu! Nu ska jag ta och hiss och dissa kingsland lite. Ursäkta mig om bildkvalitén är hemsk..
-
Jag dissar den första tröjan för att den är sjukt ful, kolla bara på det "röriga" mönstret på den. ;S
Sen får den rosa tröjan en stor hiss. Värdens skönste och snyggaste. Har själv en sån. :)
-
Dessa då? Jo de kommer båda från Winter collektion 2011.
Jag vet inte vad det är jag inte gillar med jackan, tycker bara den e ful. Västen däremot, den e skitsnygg.
-
När de gäller dessa tröjjor så dissar jag den svarta. Jag gillar inte de där mönstret som är på den men annars är den väll helt okej. Sen så älskar jag den andra tröjan. Finns i rosa och blå också. Jag ska faktiskt köpa en sån men jag vet inte vilken färg ännu.
-
Jag tycker inte direkt första jackan är ful, men jag skulle aldrig vilja sätta på mig en sån. Nej jag håller mig till den klassiska bomberjackan.

_____________________________________________________________

Det blev inte så många men bättre det än ingenting. Kommentera nu :D <3

Kramizzar Clara ♥



Kommentarer
Postat av: ellen

Håller med dej

2011-11-08 @ 18:10:17
URL: http://hopponnyryttare.blogg.se/
Postat av: thilde

håller m,ed dej♥ men den sista jackan till höger får en stor fet hiss;) kram♥

2011-11-09 @ 14:14:09
URL: http://jagochcherry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0