amanda godnatt :3

godnatt alla ni som läser :3 ska lägga mig nu för jag ska upp tidigt imorgon osv...
de är ju hoppträning o jag ska vara i stallet kl 08.30 blörk..
och då ska jag ju hoppa en ridskoleponny..
vi får se hur de går..
sen effter det ska jag hem och skritta ut zackie en runda i skogen ;)
min katt ligger brevid mig o snarkar x)
hon e för söt min lilla yrja <3
men aja upp tidigt osv imorron
sen tävling i utstälning på lördag..
och sen en hopptävling pay&jump den 13 november
blir bara soft höjder 60 och 70
för de handlar ju int alltid om att hoppa högre :)

men jag får fnatt på katten snart!
*ZzZzZzZzZz* de e vad yrja säger x)

jo nu kom jag på vad jag ska skriva xp
zackie har börjat stå på box nu igen med för han ska ju de på vintern.


jag är sjukt taggad till imorgon!!! :D
ska visa att gamla  ponnys med kan hoppa! :D
fonzie är seg men han gillar att hoppa :D



men som jag sa innan ska sova nu godnatt

//amanda *ZzZzZzZzZzZzZzZ*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0